دکوراسیون
 
دنيا
درهم و برهم
 
 
جمعه 18 شهريور 1390برچسب:دکوراسیون منزل, :: 11:53 ::  نويسنده : m

 

 5 نکته درباره ي دکوراسيون يک خانه

 

1 ـ در اين تصوير ، مبلمان استيل که به رنگ چوب روشن است ، براي فضاي سالن پذيرايي در نظر گرفته شده و در فضاي مجاور براي ايجاد فضايي صميمي و روستيک دو صندلي به سبک تونه ( ميشل تونه نجار فرانسوي اوايل قرن 19 است ، او از چوب خميده در ساخت کاناپه و صندلي استفاده مي کرد ) که از چوب خميده بامبو ساخته شده اند ، قرار گرفته است .
2 ـ پرده هايي که در اين خانه به کار رفته است ، از ترکيب دو مدل پارچه استفاده شده که به ترتيب ، ظرافت بافت آنها کمتر مي شود . پرده قسمت زيرين که يک سره کار شده است ، قابليت بسته و يا باز بودن را دارد .
3 ـ والان هاي پرده به صورت بادکنکي دکور شده اند و از همان جنس پرده تافته طرح دار هستند . حرير نازک به رنگ روشن به دليل استفاده از منبع نور طبيعي روز و همچنين هماهنگي رنگ آن با رنگ زمينه خانه و تافته قهوه اي رنگ به دليل ايجاد تضاد رنگي بين پرده ها و نمايان شدن بيشتر دکور پرده ها و همچنين هماهنگي آن با رنگ هاي تيره اي که در خانه به کار رفته است ، انتخاب شده است .
4 ـ همان طور که در اين تصوير مي بينيد استفاده از زرافه چوبي بلند که کار دست و ساخت تايلند است و در پشت صندلي هاي تونه قرار گرفته است ، تاکيدي بر فضاي راحت و روستيک اين قسمت از خانه دارد . همچنين هماهنگي رنگ مجسمه ، صندلي ها ، پرده و قاب عکس روي ديوار باعث پديدار شدن فضايي آرام ، زيبا و بدون هيچ پرش بصري شده است .
5 ـ استفاده از شياري متقارن در دو طرف شومينه ، فضايي منظم را خلق کرده است . با استفاده از وسايل جفت مي توانيد اتاق هايي با نظم و تقارن چشم نوازي به دست آوريد .
منبع: روزنامه سلامت - شماره 225
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما یاران همیشگی وبلاگ دنیا از این که این وبلاگ را انتخاب کرده اید از شما متشکرم.در این وبلاگ سعی شده تا از همه ی موضوعات مطالبی مفید قرار بگیرد.امیدوار هستم تا مورد پسند شما واقع شود و از شما دوستان تقاضا دارم تا نظرات خود را در جهت بهتر شدن این وب در اختیار من بگذارید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان
m


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 625
بازدید کل : 45188
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

فال امروز

Pichak go Up
تماس با ما
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت